Vaaaarmt

Idag är det hett! Tack och lov för vindarna som kommer.
Vi växlar med att vara ute i skuggan och är inne och fixar inför finbesök imorgon!

Just nu sover Julia middag och Arvid softar med lite film. Och jag ligger och svalkar mig i vårt svala sovrum :) Vilar ryggen med för den delen.
Dagen kunde börjat bättre då jag tyvärr hittade en fästing på Julia :( I nacken satt den. Inte en chans att jag hade klarat det själv utan ringer svärisarna! Leif och och höll i Julia så jag kunde plocka odjuret med fästingpennan. Känns bra att jag fick hjälp för jag ville inte vänta till 18 innan Johan var hemma. Vet ju inte om hon fick den i lördags eller igår? Om inte tidigare :(
SKITDJUR!!!

Åh vad jag saknar maken idag! Men dagen har gått fort och ikväll ska vi äntligen ut på promenad. Nu när Johan har fått dille på att gå som jag, så får vi köra varannan dag. Eller så får jag börja med morgonpromenaderna igen ;P

Nej om man skulle börja med kvällsmaten innan Julia vaknar. Sen lär vi ta oss ett dopp i poolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0