Torsdag

Idag vaknade jag kl 06 pga ont i ryggen. Låg och läste FB och bloggar medan lila och stora hjärtat drog timmerstockar!
Vid 06.30 vaknade Julia så då gick vi upp.

Lämnade Arvid på dagis sista dagen denna sommaren, nu har han sommarlov till skolorna börjar.
Nu på tisdag så kommer 3 av hans kusiner ner från Dalarna och hälsar på i 4 dagar och det ska bli så himla roligt!!!
Får se vad vi hittar på för utflykter :)

Nu ikväll medan Johan var ute och motionera då jag hade vilodag, så har jag gått och städat och plockat undan. Är dock inte riktigt klar men nu är det sängdags för min del. Får se om jag pallar upp innan tuppen för en morgonpromenad, då vi ska lyxa till med hämtmat med svägerskan m familj imorgon kväll. Dock så blir det en sallad så det är inte så farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0