Stackedala

Igår skulle jag få gåsällskap men hon fick förhinder. Vi hade bestämt att gå i stackedala. Var inställd på att gå där så jag gjorde det fast jag är emot att gå själv i skogen. Nojig som man är med dagens skit som händer!

Ställde cykeln vid kyrkogården och gick upp, eftersom jag var själv så höll jag mig på elljusspåret och gick/sprang den rundan 2 ggr. Chockade kroppen med att springa i uppförsbackarna och korta korta sträckor. Hade bestämt innan att jag ska gå ner mer i vikt innan jag ens börjar springa. För mina knän är inte dom bästa :(
Plus att jag måste köpa en sportbh!! För usch vad brösten var tunga! Om jag ändå kunde halvera dom jag har nu!

Blev påmind än en gång om hur fin sommar vi har nu och jag njöt av värmen och grönskan. Lite mindre njöt jag av alla mygg och flugor! Blä! Men det är smällar man får ta!
Fick ju se flera harar och jag lyckades skrämma ett rådjur.
Johan frågade varför jag var så svettig när jag kom hem ;P men förstod när jag berättade om mina försök att springa lite , hahaha!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Skogsrundor är så härliga!
Vad kul du testade att springa lite. Backar är ju tunga med!!
Duktig du är, kämpa på!!!

2013-07-18 @ 08:12:29
Postat av: becka

synd ja inte kunde följa med :( men lördag ska ja med för hundem behöver sig med en låmg promenad. Modigt att gå själv i skogen när du tycker de e obehagligt. bara att kämpa på :)

2013-07-18 @ 09:29:45
Postat av: Johan

NAJ! INTE HALVERA NÅGONTING NÄR DET GÄLLER BRÖST!

2013-07-18 @ 09:46:10
URL: http://knegen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0