Måndagsvägning 6

Veckorna går i rasande fart! Bara 2,5 vecka kvar till bröllop och jag måste lägga en högre växel nu känner jag.

Denna veckan har inte varit den bästa men vågen visade -0,5kg, totalt 5,7kg och midjemåttet -1cm.

Promenaderna blev ca 25km förra veckan.

Nu ska jag ge järnet och jag ska försöka lägga till att göra situps så man får lite styrka i de ynka magmuskler som finns! Och magen är där jag har mest fett och tyvärr är det det farligaste att ha det på :( Men jag går mot ljusare tider och mitt mål är 1 år framåt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Bra jobbat Malin! Kämpa på! Man ska inte gå ner för mycket, för snabbt. Och allt mot rätt håll är toppen!

2013-07-16 @ 11:16:52
Postat av: Malin

Tack Hannah :)
Ja precis, helt rätt!

2013-07-17 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0