Lördag

Idag var det äntligen lördag och maken ledig! Längtar efter vår 1 vecka gemensamma semester! Vilket även betyder sista veckan som mammaledig!!! Helt sjukt! 1 år har redan gått :(
Vi har iallafall gjort lite ärenden på stan eller gjort och gjort....det blev ändrade planer då det inte blev som vi tänkt oss.
Blev lunch på kassa 14, men fy vad besviken jag blev och kändes som att kasta pengar i sjön :( och även dåligt samvete fick jag då jag är dålig på tänka på vad jag äter när jag är ute!
Suck!
Efter 15.30 var vi hemma hos Kicki och Martin och blev bjudna på grillat med tillbehör. Småkillarna härjade på som vanligt.
Arvid var i lugnaste laget i början då han var väldigt trött efter en dålig natt och ingen direkt vila under dagen. Men sen kom han igång.
Trots det så hade vi en varm och trevlig kväll tillsammans. Och killarna blev nog glada över sin present :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0