Fredag

Från tisdag till idag har min ena svägerska och brorsbarn varit här i Skåne och hälsat på.
Har haft mysiga dagar där vi bland annat badat och lekt, ätit gott och busat.
Och idag när dom åkte blev det så tyst igen :( det är alltid lika tråkigt!

Jag och barnen besökte iallafall vc's öppna mottagning på förmiddagen, då jag misstänkte öroninflammation iallafall på Julia. Arvid har tagit sig för öronen nån gång och igår kom det lite blod.

Och dagens besök gick så himla bra med Arvid! Man riktigt kände hur han tog det lugnt och lyssnade på mig medan jag höll honom. Jag pratade om hur duktig han var och hur vi skulle gå till affären sen efteråt och att vi skulle berätta för pappa hur duktig han var, osv. Och det visade sig att hans ena rör lossnat så läkaren fick ta ur det :(
Ska ringa öronmott. på csk på måndag och rådfråga dom om hur det blir nu. Men annars såg allt fint ut.
På Julia var det som jag trodde så hon får penicillin nu :(
Känns som hon med kommer få rör nu!

Nu ska jag mysa i soffan med film!

https://cdn1.cdnme.se/537959/7-3/pic_51f2c4289606ee285ae5e846.jpg">https://cdn3.cdnme.se/537959/7-3/pic_51f2c4289606ee285ae5e846.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0