Det går bättre

Nog har jag tagit till mig hur dom senaste veckorna har sett ut med motion och mat, för nu känns det som jag har fått nytänding :D och det är jag så glad över!
 
Har gått ut på promenader alla dagar denna veckan. 6-8km rundor har det blivit och maten har ätits regelbundna tider. Till och med så har det inte blivit nån läsk eller godis överhuvudtaget. Och det ska hållas en månad framöver.
Hoppas det kan hålla i sig och att allt blir till en vana som är här för att stanna.
 
Till mellanmål blir det avokado, som är så gott! 
Och sen hade det kommit ut en nyhet i hårdbröd-hyllan, surdegsbakat knäckebröd. Nyttigt och gott!
 
Annars så har veckan varit extra bra och med blandade känslor.
 
Det som har varit bra är att Arvid har varit som ett annat barn på dagis. Han har varit lugnare och lekt bra, lämningarna har gått bra, fast det gör det i vanliga fall men hämtningarna har funkat toppen, inga protester och bara har gjort det han ska göra(ett undantag idag).
 
Kan förstå att det kan vara roligt och spännande med en helt ny miljö men även att det är ett beteende som är här också för att stanna.
 
Min älskade pojke <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0