Känner mig liten!

Torsdag idag och nu i eftermiddag får vi reda på när det blir operation för Arvid imorgon.

Är så spänd på resultatet och hoppas det går bra!

Smärtan försvann igår natt som tur var. Hade svårt att sova men jag kände att det lättade mer och mer. Körde hem till svärmor i förrgår och hon hade liniment som jag strök på 2 ggr. Så nog hjälpte den.

Har en pratglad dotter i vaggan bredvid. Arvid lämnade dörren öppen när han kom in i natt så det "lyser" in på henne från gatlampor så hon vaknar tidigare än vanligt. Men hon har snackat nonstop nu i över 20 min :) så det är bara att gå upp och göra lite frukost. För hjälp av herrn fick jag inte.

Igår fick jag lite gjort i källaren med. Vädret var sjukt trist igår så det fick bli en innedag. Men som vanligt innehöll den bråk och tjat mellan sonen och mig. Det är verkligen så tråkigt och jobbigt då Arvid TOTALLvägrar det jag säger och struntar att lyssna. Förstår inte hur han orkar fortsätta. Så ärligt vet jag inte hur jag ska få honom att respektera mig igen. Han har kört över mig fullständigt! 2,5 år!!

Men med operationen ska det förhoppningsvis ge att han lyssnar mer och att dumma saker ger konsekvenser. Plus att han får börja på dagis igen. Komma ifrån varann en stund är bara nyttigt!!

Ja nu har jag tjatat om hur illa det är men han kan ha sina fina stunder med om dagarna. Hoppas på fler såna i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas de blir bättre för Arvid imorgon! Håller alla fingrar och tår jag har för de..

Den här trotsen är verkligen hemsk! Hoppas båda Max och Arvids försvinner snabbt så vi kan få våra lugna och glada pojkar igen..

2013-01-10 @ 13:08:33
URL: http://www.kindvall.eu/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0