Har så ont!

Jag ger upp! Vaknade 02.30 av att Arvid kom in och la sig bredvid. Och fick väcka Johan som fick dra över honom så han ligger mellan oss för jag har så ont i vänstra skuldra/axel !!!

Började igår kväll efter tok för mycket bus med Arvid i soffan.
Vaknar sen 03.30 av att ha så ont att tårarna är nära. Tar över 5 min att bara försöka vända sig. Tar mig iallafall upp ur sängen så man kan ta värktabletter. Men dom har knappt hjälpt, vänder mig lite fortare men inget annat :(

Nu har jag legat vaken sen dess och hittar ingen hyfsad liggställning!
Ska ta en dusch och kanske man kan sitta i soffan en stund och sova innan vilddjuren vaknar ;) För en gång skull sover Arvid lugnt men då har jag problem istället. Suck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0