Dålig kväll

Ja igår hade jag och mannen bestämt att vi skulle göra det ena och med det andra. Men fick allt emot oss!

Arvids nattning tog 1,5h pga hosta och lite trots. Julia fick magknip så hon var ledsen och det tog lite längre tid att få henne att sova.

Hann titta 20 min på inspelade Sveriges mästerkock innan vi fick gå in till Arvid med vatten i hopp om att dämpa hostan....nej då totalvägrade han det istället. Tillslut fick vi ge han mer hostmedicin och därefter skulle han inte sova mer.
Så vid 02 vaknar jag och har smink kvar, kläderna på och oborstade tänder. Men en son som sover bredvid mig i vår säng. Suck!
Det är bara så synd att det ska just hända när man planerat kvällen. Bättre lycka nästa gång kanske?!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0