Trött AB!

Det är inte klokt vad trött jag är nu. När Johan gick till jobbet vaknade Arvid också. Men Arvid myser i soffan med att titta på Fåret Shaun sen han gick, så jag har fått vilat ögonen en stund. Skönt att han är så pass stor att han klarar sig själv en stund. Och det är väl en fördel att vårt sovrum ligger precis vid vardagsrummet så jag hör honom ifall han skulle gå och göra bus ;)

Julia är med vaken så det är dags att kliva upp och göra lite frukost.
Idag ska vi dona i Arvids rum, det ska bli ordning och reda plus att några bananlådor ska packas upp med det sista av hans saker!
Och ikväll måste jag komma ihåg att beställa förstoringar på foton.....jag älskar foton på familjen!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Samma här. När André gick upp vid 06 för att köra vaknade Casper, piggelin och ville upp! Mys i sängen framför en film gick hem, men oj va trött jag är!

2013-02-04 @ 09:13:40
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Malin

Önskade det fanns ett piller för trötthet ;) sen känns sängen alltid lite extra skön såna tillfällen!

2013-02-04 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0