Ikeanytt

Lite av Arvids rum med den nya bokhyllan från ikea.
Och jag kan säga att jag älskar förvaringslådorna!
Idag har vi bara tog dagen som den kom. På förmiddagen gick hela familjen ut och skottade mer snö, spelade bany och åkt bob. Vid 13 kom vår hyresvärd och hjälpte oss kolla avloppet då det har börjat lukta illa och vi fick en liten översvämning igår i källaren. Och det verkar som kommunen kommer och gör en spolning på måndag i en av brunnarna ute vid vägen. Hoppas det löser sig för det är skittråkigt att det ska lukta illa i ens hem.
 
Därefter kom Fredrik och Alva hit en stund. Till mellanmål gjorde vi pannkakor och barnen åt som hästar :)
Jenny O kom även förbi med mina partylite grejer och den nya doften värmeljus jag valde var inte alls tokig :)
Nu kan jag dekorera badrummet med lite levande ljus :)
Lite middag i magen och vid 19.15 la vi en oerhört trött kille som har hållt igång sen 07 imorse.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad var de för goda lukter :-D?

2013-02-09 @ 23:51:14
URL: http://www.kindvall.eu/sandra
Postat av: Sandra

Så fint Arvids rum blev förresten :-) Och låter som en mysigt dag, förutom problemen med avloppet såklart :-)

2013-02-09 @ 23:51:52
URL: http://www.kindvall.eu/sandra
Postat av: Anonym

Tror den hette typ havssalt och olive. Tack Sandra, är nöjd med resultatet. Ikea har såå mkt fina möbler och praktiska! Läste att du hade fått sovmorgon, det är verkligen guld värt ;) kram

2013-02-11 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0