Glada dagar

Fina februari månad är kommen och vi längtar till den 20:e då mamma och pappa kommer ner på besök!
Då får dom se hur vi har fått det här hemma. Sista var det helt tomt med möbler.

På tal om hemma så var vi en sväng till Ikea i lördags. Arvid var hos sin farmor och farfar och hade det toppen. Det underlättar en hel del att man får gå och verkligen fundera vad som behövs köpas utan att man har ögon i nacken.

Och nog hittade vi fina grejer. Får visa bilder sen. Glömmer alltid att ta bilder när vi är i väg på utflykt för sånt är bara roligt att visa. Så hela vår söndag gick att skruva ihop och upp saker. Och även lite övrigt söndagsfix blev gjort.

I lördags firade vi Johans syster som fyllde år! Alltid lika trevligt och god mat där :) och lite för mycket god dricka för min del ;) kul hade vi. Arvid höll sig vaken till efter 23 och slocknade som ett ljus i vagnen på vägen hem.
Lillagubben har haft två långa dagar med sena kvällar så han somnade på soffan igår och sover över 1,5h i soffan helt utslagen. Reagerade liksom knappt på ljud.

Nya vecka och nya tag. Ska bli spännande och se resultatet på fredag. Förväntar mig tyvärr inga stora siffror då söndagen blev en dålig dag. Men nedtrappningen på onyttigheter positiv än vad det brukar se ut.

Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

De kommer se bra ut på fredag Malin :) Du är så duktig!!!

2013-02-04 @ 10:33:14
URL: http://www.kindvall.eu/sandra
Postat av: Malin

Tack Sandra, jag håller mina tummar.

2013-02-04 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0