Då kör jag!

Upp och hoppa....nja är ganska mör. Julia vaknade redan 03 och var ledsen. Men det var inte så konstigt då blöjan var väldigt blöt och hon var jättetjock i halsen av allt slem.
Men hon somnade gott efter mamma varit där och pysslat om henne.

Därefter fick jag konstigt ryck och gick ner till källaren och hängde tvätten som låg i tvättmaskinen. Och målade om naglarna. Kan lova att jag somnade gott sen.

Idag är det dags, upp på vågen och se sanningen i vitögat.
Men det har återigen gått för långt och nu måste det ske en förändring.
Kommer använda blandade mallar från flera olika metoder att gå ner i vikt. Det handlar om framför allt att äta rätt och i rätt portioner.
Viktväktarna kan jag, har grunder från extravaganza då mamma jobbar med det. Sen ut och gå så mkt som möjligt!

Så nu kör vi!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0