Ena stormen efter den andra!

För ett tag sen hade vi stormen Simone och igår kom ytterligare en till, Sven. Nu får det vara nog! Denna är betydligt värre än senaste :( varit strömlös sen 21.50 men vaknade nu 04.15 av att det lyste i sovrummet. Vet dock inte om det har gjort det ett tag men skönt att den är tillbaka.

Ute blåser det fortfarande! Håller tummarna att det lugnar ner sig under dagen!
Körde ju till Ullared igår morse och tänkte då att det är så typiskt att det ska storma när man väl ska upp dit! Men det gick bra, på väg upp var det plusgrader ute, så man behövde inte oroa sig för halka. Och det blåste inte så mkt.

När vi strax innan 9 kom fram var det så vi kunde parkera nära entré :)
Första gången jag har blivit av med min kundvagn! Tog 20 min! Kan inte folk hålla koll på sina saker?!
Nu var det bara lite småplock i en kundkorg i vagnen men kul att få gå ut igen, not!
Spenderade förmiddagen på leksaksavdelningen och kl 11 var jag princip klar :P slagit nog mitt rekord att vara klar så snabbt.
Det var alldeles lagom med folk, ingen trängsel alls! Jag har haft tur alla ggr jag åkt upp :)

Åh vad kul det ska bli att se barnens reaktioner när dom får öppna sina julklappar <3 

Vid 15.30 var vi klara och hade kommit genom kassan och ute blåste och regnade det som aldrig förr. Kan lova att jag frös då jackan låg i bilen! Fy då!
Hemfärden gick bra, det hög tag i bilen i princip hela resan och det regnade till och från. Ett nedfallet träd över vägen hade dom precis tagit bort när vi passerade, annars så kom vi lindrigt undan. Tur vi inte hade bestämt att åka idag för då hade vi nog fått ställa in! 

Godmorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0