Upp och ner

Jag och Johan blir snart knäppa över Arvids sömn!
Han sov typ 2h sen vaknade han och höll på att krångla till efter 02.
Man kan ju tycka att han måste sova efter en sån aktiv dag som igår! Men icke, själv är man helt borta och ögonen tunga som bly!

Ändå är han uppe med tuppen och verkar inte beröra honom alls att han har varit vaken. Konstigt är det. Julia verkar ta sovmorgon då klockan blev efter 20.30 innan vi var hemma igår.

För övrigt går viktnedgången skit denna veckan. Har inte gått en enda runda, dock har jag haft otroligt ont i lilltårna sen alla dans och att man är ovan att gå i högklackat sen i lördags. Men maten har även jag gett upp denna veckan! Usch! Jaja nya tag och äntligen så blir det soppa om dagarna så slipper man tänka på vad man stoppar i sig!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Glöm inte bort vad du redan åstadkommit. En dålig veka förstör inte allt det hårda arbete så nya tag. Tänk en ny vecka redan imorgon!
Sätt dig på cykeln 10 min, alla bäckar små.
Du är jätte duktig Malin och man har svackor. Viktigast är att komma ur dom igen. Och det fixar ni.
Massa kramar!

2013-08-08 @ 10:38:01
Postat av: Sandra

Säger som Hannah! Du är jätte duktig redan och ibland behöver man en liten paus för att orka i långa loppet. Du har kommit långt redan och jag vet att du kommer klara detta hur bra som helst!

De med Arvid, sover han fortfarande middag? Isåfall kanske ni ska slopa den.. Kan vara de som gör de eller att de är för varmt/ljust på rummet! Max håller också på att tramsa just nu men dock "sköter" han sig själv så att säga..

2013-08-10 @ 11:19:34
URL: http://www.kindvall.eu/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0