Trött

Ligger och är vaken :(
Bredvid mig ligger Arvid och Johan och sussar.
För mig värker kroppen och ögonen är så trötta! Arvids sömn har bara blivit värre och det gör mig så ledsen! I över 1,5 år, ja om inte mer så har han vaknat i princip varje natt vid midnatt och har varit ledsen och sedan fått somnat mellan oss.
Nu den senaste veckan har han börjat vakna redan 2-3 h efter läggningen. Och blir superledsen för han inte får sätta sig i soffan och titta på tv istället för att lägga sig i sängen mellan oss.
Igår fick vi ge oss för det eskalerade men vrålen av envishet! Jag var så trött och minns inte när jag somnade men lillkillen låg nog vaken bredvid mig. Om man bara visste var det är som gör att han vaknar! Han sover inget på dagarna så han borde sova hela nätter!
Vi ska testa att köpa en riktig säng till honom. Så får Julia ärva hans sen:)
Vi får ju börja nånstans men man får en liten känsla att det strular med öronen fortfarande :(
Eller man spekulerar i massor! För igår när han stod vid vår säng och bara vrålade och pekade mot tvn i vardagsrummet så tog jag upp honom i famnen och börjar gnugga hans tinningar (konstigt som det låter) men han slutar vara ledsen och bara lägger sig mot mitt bröst. Så är det att han har ont i huvudet? Det ger mer frågetecken! Är det nått med hans ögon?

Återigen kommer min största önskan, om han ändå kunde prata och berätta för oss! (Tårarna rinner)
Han visar inte att han tar sig för om det skulle vara att han har ont och säger inte -aj.
Allt är jobbigt och frustrerande för vi vill bara det bästa för våra älskade som <3


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så jobbigt Malin :-(! Man behöver ju få sova... Får ni inte gå på återbesök med öronen igen? Är det drömmar brukar det ju inte vara samma tid... Nattskräck är ganska vanligt med. Hade min kompis barn. Vaknade samma tid och var ledsen... Stor Kram!!

2013-08-05 @ 13:48:59
Postat av: Julia

Tänkte också på om det kunde nattskräck, André hade det som liten och Casper har haft några omgångar. När det inträffat är det samma tid, varje kväll/natt och han bara skriker. Till skillnad från. Arvid var han dock inte kontaktbar och "sov" egentligen. Man kanske kan ha nattskräck och "bara" vakna i frustration också kanske, det vet jag inte. Något som kvarstår med öronen var en annan tanke.. Alla de gånger jag haft öroninföammation så gör det desto ondare när man ligger ner. Men någon inflammation just har han kanske inte. Kan ni inte kontakta BVC om råd? De vet ju ändå vad han gått igenom och kanske Lange något tips/råd eller någonting. Det gör ont i mig att läsa er frustration också, för jag kan bara tänka mig hur det känns för er. Lika jobbigt som det är för honom är det ju för er som inte vill något annat än förstå så ni kan hjälpa och bemöta på bästa sätt. STOR KRAM till dig/er båda! Hör av er om det är något, om så bara en axel att gråta mot. Du vet var jag finns! ❤

2013-08-05 @ 22:45:41
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: sara mamma till Viggo och lillebror Harry<3

Skickar en styrkekram och hoppas ni kan få en ordentlig utredning så allt kan bli bra!

2013-08-06 @ 21:43:22
URL: http://baramitthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0