Torsdag

Cyklade till jobbet igår morse. Skulle få lite nya koder och uppdatera de gamla. Det är med blandade känslor att börja jobba igen. Men det kändes bra när jag hade varit där och fått varmt välkomnade tillbaka :)

Jag är nog mer redo än vad jag tror.

Och snart är det inskolning för Julia :) liten blir stor <3 Sin 6:e tand är på gång. Och kryper för fulla muggar och ställer sig upp mot allt. Än så länge är det inga tecken att hon ska börja gå. Vi får öva oss mer :)

Och Arvid sen, kissat på toaletten flera ggr igår :) Så ni kör vi hårdträning med att bli blöjfri! Blir lite irriterad att jag inte tagit steget lite tidigare i sommar. Dagis nästa vecka...ja ja vi får jobba vidare och kanske det går bra där med :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

De kommer säkert gå jätte bra på dagis också :) Då kommer han hänga med polarna på toa och snart är han blöjfri ska du se :)

2013-08-15 @ 19:52:27
URL: http://www.kindvall.eu/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0