Fredagsvägning 8

Då var man på rätt spår igen!
Känns riktigt bra att se resultatet idag.

-2,5kg totalt 8,4kg

Bara 1,6kg till 10kg strecket. Det är inte långt kvar och bara man kommer över tvåsiffrigt så är det awesome!
Kanske kan vara till nästa veckas mål! :)
Vet att jag måste äta mer än vad jag gör. Snålar rätt bra men mellanmålen är minst lika viktiga.
Ska börja med soppor igen om 2 veckor. Blir perfekt att ta det när man jobbar så man slipper stå och fundera vad man ska köpa och man slipper onödiga utgifter.
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Johan

Satan i gatan vad roligt att läsa, älskling! Men så har du varit jätteduktig också!!

2013-08-02 @ 09:44:10
URL: http://knegen.se
Postat av: Hannah

Omg Malin! Grymt ju!
Kul att få resultat för sitt slit.
Vad har du får mål och delmål?

2013-08-02 @ 12:24:47
Postat av: Julia

Du är GRYM! ❤

2013-08-02 @ 14:26:57
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Malin

Tacka alla :)
Hanna: mitt stora mål är att gå ner i vikt och hålla den till min och Johans 30 årsfest. Jag vill då kunna köpa en klänning utan behöva tänka på om den finns i min storlek. Så jag har inte att satt upp nån specifik målvikt. Utan må bra och trivas.
Och delmålen tar jag efterhand.

2013-08-03 @ 00:27:30
URL: http://kanonbra.blogg.se
Postat av: kicki

Åå grattis! Så bra resultat!! Ni är kanonduktiga båda två. Impad över era långa promenader!! Så härligt det låter :-).

2013-08-03 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0