Fredag

Vet inte varför jag gör sakerna i förväg, ja med lite framförhållning?!
Att man aldrig lär sig?
Är väldigt irriterad på mig själv. Det är inte ofta man går på bröllop och man vill vara/känna sig fin!
Har en klänning som jag trivs i och har skor och väska. Ja men sen då!....

Frisyr, smink, naglar, smycken....
Inget av det är jag bra på heller :( och köra in till stan med två vildar i butiker med bara små grejer gör jag inte. Arvid tycker sånt är supertråkigt och blir bara uttråkad!
Vet att det blir bra på nått sätt i slutändan. Men man kunde ju varit lite mer smart. Men kanske ligger lite i det, att man oftast glömmer bort sig själv och inte tar tillvara på de få stunder egentid kommer!

Ska iallafall njuta stort på lördag :) och minnas tillbaka min och Johans bröllopsdag <3 underbara kärlek!

Sen är jag otroligt spänd på vad vågen visar :)
Skulle dock bli väldigt ledsen om det står noll eller plus från förra veckan! Hoppas hoppas på bra resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0