Dra sig upp igen från träsket!

Har verkligen dåligt samvete just nu eller det har jag haft sen i måndags!
Vill inte väga mig imorgon! 
Det är så lätt att gå upp i kilo men att få bort dom är och kan vara så svårt! Kära kloka vännen Hannah har så rätt! Är så tacksam över dina ord och peppningar du ger <3
 
Har haft hela juli månad med motivation men just denna veckan har varit piss. 
Började känna det dom senasre promenaderna att jag var mer tröttare och kunde inte spurta på som tidigare fast det borde kännas tvärtom. Att man förbättrat kondisen istället. Det var ett bakslag men jag hoppas det bara var/är att kroppen inte laddade om utan man var bara trött.
Sen kommer känslorna in. Man kämpar på med barnen och försöker förstå Arvid och dålig planering med matlistorna.
Kanske är bara undanflykter men jag vet att känslorna spelar roll för mig och hur jag äter efter dom!
Jag får verkligen rycka upp mig och starta om igen när det gäller matintaget och dra mig ut på kvällspromenader. Är det nån som vill hänga på så säg bara till!
 
Bilden är från sommaren -09 och jag mådde toppen i samband med viktnedgången då. Detta ska peppa mig till ett bättre och sundare liv!

Kommentarer
Postat av: becka

alla har vi svackor i de vi tar oss för då vardags bekymmer stora som små tar upp ens tid. Så länge man rycker upp sig igen är en svacka helt okej att ha. Att du inte orkat kan bero på en sån enkel sak att kroppen e lite trött därför den inte orkar plus vissa dagar orkar man mer än andra. å en promenad e bättre än inget. Tycker du e super duktig som kämpar å håller på med både mat å motion för själv hade ja aldrig pallat de! Heja dig å bara kämpa på och låt inte en liten svacka förstöra allt arbete du redan lagt ner! kram på dig

2013-08-09 @ 06:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0