Vitsippor

Vet inte vad jag ska tro?
Arvid har varit dålig i magen hela dagen så nått dagis blir det inget imorgon :( Hoppas det är nått med maten som gjort det så det inte är nått annat.

J jobbar bara halvdag imorgon och ledig onsdag så vi får lite extra familjemys i veckan, vilket är aldrig fel. Även nästa vecka är det helgdag mitt i veckan! Sen dröjer det nog till hösten innan det är nått.
Har börjat med nedräkning då vi fått besked att mina föräldrar kommer ner igen och hälsar på i slutet av maj. Det trista är att man vill bara att dagarna ska gå men ändå vill man stoppa tiden. Det är på gott och ont.

En bukett vitsippor fick följa med hem när jag och barnen var ute och rastade av oss idag. Ett fint vårtecken!
Längtar till liljekonvaljerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0