Helg

Vilken trevlig kväll det var igår :)
Tjejträff hos Malin med snittar och vin! Jag och Becka, Helen och en bekant till Malin tjabbade om allt. Och sen blev det en runda på stan. Först grand och sen banken. Det som var underbart att man brydde sig inte ett dugg om tiden. Var liksom -oj är kl 01?! Va är den snart 03?! Och hemma vid 03.40?! Helt otroligt att man orkade då man ofta somnar i soffan efter 22 :P

Kära maken hade låst dörren så in kom jag inte....han har verkligen inte saknat mig under kvällen ;) Kändes som man var ungdom igen när man knackar på sovrumsfönstret :D
Nej detta får vi göra om igen :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni ska ha tack för en mycket trevlig kväll, det måste vi absolut göra om..glömde ju singstar på förfesten hihi men de tar vi nästa gång..tiden går ju så fort när.man har kul.Hälsa familjen.Massa kramar Malin

2013-04-08 @ 14:31:48
Postat av: Sandra

Åh låter som en super rolig kväll ju! Nästa gång får fasiken jag hänga på :-D

2013-04-08 @ 16:12:50
URL: http://www.kindvall.eu/sandra
Postat av: Malin

Singstar får vi absolut ta nästa gång Malin :) Du får med hälsa familjen! Kramiz

2013-04-08 @ 21:46:23
URL: http://kanonbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0