Söndag

Då var denna veckan snart slut och det är inte klokt vad dagarna springer iväg.

Bloggen kommer inte så bra i fokus. Jag har en del att blogga om men jag sätter mig aldrig ner och skriver. Det är väl så att mycket annat kommer i vägen. Så har man J hemma och då bråkar man på han istället :) hahah.

Idag har vi besökt Johans farmor på förmiddagen och på eftermiddagen kom Kicki och Martin med barnen. Fick en superfin klänning med tights som jag får visa bild sen. Ja som sagt jag har massor att visa vad Julia har fått! Det var kul att träffas igen synd att det går så långt emellan. Arvid och Mattias härjade som bara den. Arvid somnade nästan i soffan innan middagen så slutkörd som han var!

Nån som somnade i soffan var jag iallafall. Vaknade vid 22 då Julia ville ha mat. Inte det avslut jag hade tänkt men vad gör man?
Får se när lillfia somnar igen. Säger godnatt nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0