Hemma

I tisdags kom jag och Julia hem från bb. Blev en dag extra än planerat för det kändes mer rätt att försöka få rätt på amningen under måndagen då Julia blev väldigt slö och skrämde upp sin mamma!

Fick ta blodprov och se så värdet var bra och ge henne tillägg. Därefter jag provat amma igen så kräks hon så det kommer genom både mun och näsa och allt är helt blodigt. Hjärtat var långt i halsgropen för det såg så hemskt ut men det var från mitt bröst och hon hade mkt slem i halsen.
Därefter piggnade hon till och kontrollvägning och tillägg blev det hela måndagen.

Känns bra att vara hemma. Amningen går bättre och lillan sover bra. Hon är verkligen jättesnäll.
Har ont i magen till och från men hoppas det avtar snart. Får lära mig att ta det mer lugnt och inte tro man är en superwoman. Det är verkligen såå lätt att göra saker som man inte får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0