BB

Det blir lite si och så med bloggen just nu. När man väl skriver så funkar inte appen och irriterad blir man. Så det kommer bättre inlägg när jag och Julia får komma hem och vi har landat lite.

Saknar verkligen Johan och Arvid där hemma och förhoppningsvis kanske vi får komma hem på måndag. Nästan alla som man träffar på här av personalen säger att det märks knappt att jag är snittad, för jag är så pass rörlig.
Får se om såret är bra med.

Julia fick träffa barnläkaren idag och där var allt som det skulle och sånt blir man så glad av. Nu är det bara att hoppas amningen kommer igång. Det tar längre tid pga kejsarsnittet så jag får enkelt hålla ut.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ett tips. Be om pump och pumpa fram det första. Tilde ammade i tre dygn utan att det egentligen kom något. Men när jag pumpade kom det direkt. Önskar jag hade bett om det tidigare men då visste man inte.
Lycka till med lilla flickan, skönt att du mår så bra :)

2012-09-08 @ 23:21:14
Postat av: Ulrica

Grattis till eran lilla prinsessa!

2012-09-09 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0