Tvåbarnsmamma

(: Mammas fina kille :)
 
Idag har det verkligen varit en bra dag! Första dagen jag är själv och har lämning och hämtning på dagis. Det krävs lite planering kvällen innan vilket jag är såå dålig på. Men allt har gått så bra. Och jag har haft så glada barn idag. 
 
Arvid hade knappt tid att krama och säga hejdå. Och det är ett gott tecken. Medans han var på dagis körde jag och svärmor till stan för att shoppa skor (annat inlägg).
 
Och på eftermiddagen har det ätits mellanmål, lekts med bilar, haft filmmys, badat och hårklippning. Fick träffa maken en halvtimme innan han behövde åka igen. Han skulle äta på restaurang och gå på bio. Vissa kan :P
Arvid slocknade som ett ljus strax efter 19. Inget gnäll och inget trots. Julia sov medans jag nattade så A gick så mycket uppmärksamhet som han bara kunde få. Tänk om det var så här alla dagar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0