Fredag

Det är bara att inse att Johan är inne på dom sista dagarna innan det är dags att börja jobba igen.
4 veckor har gått och jag har blivit enormt bortskämd. Så nu ska jag hitta mina egna rutiner ensam med mina två guldklimpar <3
Det blir nog bra, lite planering kvällen innan så ska det underlätta.

Tog beslutet igår att jag ger upp amningen :( Julia blir inte nöjd och det känns som jag kan amma hela dagarna. Självklart känns det både negativt och positivt. Men det är nog för det bästa.
Nu är det att försöka hitta en balans. Vilket är jääättesvårt! Var så mkt lättare när man trappade ner med Arvid. Då tog man ett mål i taget. Nu får man tömma allt eftersom det värker i brösten och måste verkligen lätta på spänningen och ge sen ersättning efteråt. Hon lyckas somna ifrån allt för ofta så man får ge efter 1-2h igen.
Man får experimentera helt enkelt.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0