Drömhem

Lunchen är nere sen en timme tillbaka. Bägge barnen sover så jag har satt mig i soffan och läser en tidning. Lite egentid så här mitt på dagen är inte helt fel. Synd man inte hade utemöblerna framme annars hade man suttit i solen och njutit en stund. 
Idag tar vi en lugn dag. Var ute en stund på förmiddagen. Arvid trampade runt med sin traktor medans jag körde vagnen. Stannade hos svärföräldrarna så A kunde leka i lekstugan dom har på tomten. Han var jätteduktig och trampande nästan hela rundan vi gick. Ser att traktorn börjar bli för liten så kanske man ska köpa nått sånt i  julklapp? En riktig cykel får vi kolla på när han fyller 3, kan nog bli lagomt...jag får se om jag kan hålla mig :)
 
Välkommen FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0