Omringad

Har för en liten stund sen gett Julia mat. Jag fastnade sen på Facebook och nu kan jag lika gärna blogga också.

Arvids vattkoppor börjar krympa lite smått och han har ingen feber längre. Men jag tror det kliar väldigt mycket och det är så synd om honom. Nätterna har iallafall blivit bättre så han vaknar bara en gång istället för flera.

En sak är helt klart är att jag är omringad av fina vänner som jag vet ställer upp. Sandra kunde komma på onsdag förmiddag och hjälpa med det sista i lägenheten. Svägerskan kunde med hoppa in. Och igår erbjöd sig Becka att hjälpa till att städa medan jag inväntade att Johan skulle komma hem till efter 20. Hade spisen och lister/dörrkarmar och golv kvar typ. Och snäll som hon är gjorde hon allt :) Johan däremot var inte hemma förrän efter 21. Det hade gått väldigt bra på jobbet :)

Känslan av att veta att det är klart slår stort! Oerhört skönt. Nu håller vi tummarna att abk godkänner allt.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0