Overkligt

Från trivselkvällen på förskolan

Ligger i sängen och skriver och är supertrött! Så snart blir det att släcka lampan och sova lite.
I magen kickas det för fullt och det blir mer och mer kraft i dom nu. Ärligt talat så känns det fortfarande overkligt. Måste börja mentalt att förbereda mig på förlossningen och allt annat som ska förberedas. Men det är ju helt klart med spänning vi väntar <3
Namn har vi börjat diskutera och tjejnamnet är redan bestämt sen innan. Så det är killnamnet vi håller på att bestämma. Jag har en favorit men den är inte Johan med på direkt så vi ska titta vidare och känna efter vad som kan passa.
Nej nu går ögonen i kors så jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Förstår vad du menar med overkligt, jag kan fortfarande inte förstå att vi snart blir en familj på fyra... Men det är kanske så dags att inse det nu, med bara sju veckor kvar.



Nyfiken på era namnval. Här står det stilla! Jag har min favorit och vi har förslag, men inget som känns sådär helt 100. Det gör det kanske när hon kikar ut :-) kramar, hoppas du får en bra kväll på jobbet!

2012-05-31 @ 14:56:45
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0