Ny sommargarderob

Klockan 9 imorse hade Arvid tid hos frissan. Alla andra gånger har gått bra men denna gång blev det katastrof. Han blev tokledsen. Men vi fick det överstökat och nu undrar jag om ens jag vågar ta honom dit igen? Då får Johan också vara med. Så tråkigt att han inte tycker om det längre :(

Där efter gick vi till Domus och köpte glass för att invänta att affärerna skulle öppna.
Ville in på H&M för att handla främst shorts till Arvid, men det blev en ny sommargarderob för nästan 800:-

Sen körde vi till Mc donalds och åt lunch.
Arvid sover i vagnen och jag sitter ute och solar mina likben för tillfället. Törs inte riktigt sola hela mig för jag är inte helt hundra om man pallar solen som gravid och man är själv med Arvid.

Och idag kommer stora hjärtat hem redan 15.30, det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0