Kalla

Fick ett inslag att köpa nya blommor till sovrummet och hittade vinröda Kallor. Har aldrig ägt såna innan så vi får se om jag lyckas hålla dom levande. Det fattas bara 2 krukor. Men det får jag köpa på lördag då det blir ett besök till stan =)
«
LillA ligger och sover och jag ska med vila en stund. Lat som jag är ;P
Och därefter är det dags för jobb/dagis för oss två. Tycker så synd om alla på förskolan då det har börjat att riva taket på hela byggnaden. Så hela huset är omringat av byggställningar. Snacka om bra planering. Kunde väl ha gjords endast under semestern då det står tomt istället!? Just på så sätt är det skönt att A inte är på dagis så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0