Varför?

Detta inlägget är endast för att kräka ur mig allt som bubblar i mig.

Ska sluta bry mig över att ställa upp för andra. Man har bara fått skit tillbaka. Spelar ingen roll hur mkt man försöker prata om det så är man tydligen helt ute och cyklar. Det är inte så jag vill att mitt liv ska se ut. Är så oerhört irriterad. Det är nästan så man slutar bry sig trots det strider mot hur man vill ha det. Men ibland känns det meningslöst att ens försöka :(

Det är inte meningen att ni ska förstå utan det är vad som vill ut som är det viktiga.


Kommentarer
Postat av: Erika (Kusin)

Stor kram till dig Malin!

2012-06-08 @ 17:02:03
Postat av: Julia

2012-06-08 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0