Strul

Min bloggapp är helknas! Kommer inte in alls så därför har det varit tomt med inlägg. Mina föräldrars dator står i samma rum som Arvid sover. Så det skippar vi. Kan komma in på webläsaren men då kan jag inte leverera bilder. Så det får bli lite bildbomber när jag kommit hem. 
 
Vi hade iallafall en solig och varm midsommar mitt ute i skogen hos min ena brors fäbod! Sen att vi hade en oerhört busig son, försöker jag förtränga :P Ibland undrar jag vem han har ärvt det ifrån? 
 
Nej nu måste jag försöka somna om så jag är pigg tills det är dags att kliva upp. Dessa toalettbesök är bara ett måste nu :) sen att skrutt sparkas en massa är bara så oerhört härligt! 11 veckor kvar !!!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej Malin! Letade upp din blogg igen efter att inte följt den på ett par år. Verkligen jätte roligt att ni ska få ett barn till! :) Grattis till er alla! Kram :)

2012-06-26 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0