Internetradio :)

Förra köksradion var ett stort skämt på slutet. Den var svår att ställa in och när man gick förbi den så började det bara att brusa i den. Så den slängde jag så långt jag bara kunde och har sedan dess inte köpt mig nån ny. Och saknaden av att inte ha musik och P3 igång om dagarna har verkligen gjort skillnad.
Idag när vi skulle inom växthuset så bad J om att vi skulle köra till Media Markt först, för han behövde kolla på en pryl till jobbet. Men misstänksam som man är ;P så förstod jag nästan vad han gjorde där inne, då jag och A satt kvar i bilen. Och känslan var rätt. Han hade köpt mig en internetradio :) Så nu kan jag spela alla världens radiostationer och spotify här hemma! Kul att man för en gång skull har något man verkligen önskar till sin födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0