Hjärtljud

Imorse for jag och sonen till stan för att besöka mvc.
Det var dags för lite kontroll och lyssna på skrutts hjärtljud. Vi vet ju som sagt vad det blir men det är fler i min familj som inte vill veta så då ska vi försöka hålla det hemligt, fast jag vill säga det.
Allt var som det skulle och det var en fröjd att höra. Ska dit igen i juli då det är dags för glukosbelastningen igen. Därefter besökte vi maxi en snabbis och tog tillfället i akt att besöka pappan på jobbet. A blev så glad av att se honom i dörröppningen. Det var nästan så mitt hjärta smälte.
Ute har det bara varit skitväder så vi tog det lugnt här hemma.
Vid 17-18 höll jag på med middagen och plockade undan disk från dagen. Nånstanns där emellan kommer helt från ingenstanns Arvids rethosta. Och därefter hemsk heshet(?) och ansträng andning. Mycket liknar luftrörskatarr. Blir verkligen så ledsen, för nu har han hållt sig frisk i rätt så många veckor. Så det blir väl antagligen ett besök på vc i näsby i morgon.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är inte krupp han har? Hoppas han är bättre idag! Kramar

2012-06-09 @ 10:28:14
Postat av: MR

hostan är som bortblåst idag.

2012-06-09 @ 15:04:36
URL: http://kanonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0