Tosselilla

Igår besökte vi tosselilla sommarland. Träffade Julia och Sandra med familjer vid 9 och sen bar det av. Det var verkligen en hit att åka dit. Arvid hade jätteskoj och blev så ledsen när vi skulle gå vidare för han hade så roligt. Envis är han verkligen också. Det hände så mkt överallt så han kunde inte koppla av och sova en liten stund vilket han verkligen behövde.

Vi hade iallafall en toppendag och vi ska garanterat dit en helg och leka av oss. För det finns nått för alla åldrar.

Lillkillen sover än och jag vaknade av Johans väckarklocka 06.20 så jag ska försöka sova en stund till innan det är dags att gå upp och packa upp packningen som jag inte orkade ta igår. Kroppen värkte efter en heldag av promenerande. Bilder kommer sen då jag fortfarande inte kommer in på min bloggapp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0