Sjukling

Här hemma håller vi sjukstuga :( Arvid har hög feber och snorar. Johan är med förkyld. Så det skulle inte förvåna mig om jag blir det med. Peppar peppar så mår jag som vanligt. I lördags var vi på den årliga grillfesten med Johans släkt. Denna gång hemma hos svärföräldrarna. Det blev hur bra som helst, trots det kom 2 stora regnskurar så var det inget som förstörde nått. Jag och Arvid gick redan vid 20 för han var inte alls pigg. Och det var ju inte så konstigt nu när han mår som han gör nu. Och igår kom ett helt gäng kompisar över för att umgås. Vi käkade pizza och satt och snackade. Lagom avslutning på helgen som gick i ett helt svep. Som vanligt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0