Öroninflammation

I måndags blev arvid sämre och började ta sig för öronen och var ledsen. Så Johan vabbade igår medans jag jobbade och han tog honom till VC och där hittade dom öroninflammation :( 
Så nu är det penicillin i 7 dagar som gäller igen.
 
Han är helt klart lite bättre idag med mindre feber och äter lite bättre. Bara såå himla tråkigt att han ska bli sjuk just när vädret vände och det är badväder. Men det är bara att hoppas att denna värme håller i sig så vi får chansen vi med.
Jag passade iallafall på en dag då regnet hägrade att rensa A´s garderob. Och nu ekar det igen. Så det är bara att shoppa loss på H&M och Ellos för större kläder.
Han har klart mer kläder men jag hade inte tvättat när jag tog kortet :)
Så nu ska bebiskläderna fram och tvättas och läggas i garderoben brevid. Kommer känns lite overkligt att se alla dessa små kläderna antar jag :) 
Och idag har kära Julia BF, så vi väntar spänt på att det kan starta när som helst. Härligt att dom ska få träffa nya familjemedlemmen, jag vill med! Men jag får vackert vänta ett par veckor innan det är våran tur, LOVE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0