Onsdag

La för en stund sen sonen och nog var han trött. Han har inte sagt nått så han slumrar nog sött <3
 
Och nu sitter jag helt själv och ska roa mig med lite planering och skriva to do-listor. Innan jag slår mig ner i soffan och kanske kollar nån film? Johan och ett helt gäng har kört till Bromölla för att kolla nya Batman-filmen som troligtvis börjar nu. Hade med sett den men jag kan vänta till den kommer ut på dvd. Den nya och sista Twiligtfilmen i november ska jag se på bio men kanske efter nyår då. Det återstår att se hur det funkar med lillplutt* :)
 
2 arbetspass sen ledig helg. Inte alls dåligt :) Nu börjar veckorna ta fart igen. Gutt. Får nog köra till babyproffsen och hämta ut gratispaketet som alla gravida får. Har hört att många har blivit besvikna för det har varit dåliga saker och lite om man jämnför åren innan. Så vi får väl se, jag hoppas bara att man får en blöjhink. För den vi har nu ska kastas. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0