Nordic Cup of Sweden

Har sånt tråkigt väder, bara regn regn!
Kan ju nästan räkna soldagarna denna sommar. Men på ett sätt är det inte så att jag klagar för min egen del, som gravid är det ingen höjdare med stekande hetta osv. Men barnen har inte fått bada lika mkt och det är inte lika lätt att hitta på aktiviteter när det regnar hela tiden.
 
När jag var hemma i falun och hälsade på kusin och barndomsvännen så träffade jag på ett nytt "märke". Nordic Cup of Sweden
Så jag fick lov att köpa tvålen där uppe för dom doftar supergott. Och sen när jag kom till jobbet igår så hade vi ett helt ställ med samma märke fast då i smink. Så klart fick dom också komma hem. Läppstiftet höll inte riktigt måttet men kostar det bara 10:- så kan man inte begära så mkt faktiskt. Kul att man kan piffa till sig lite i vardagen utan att överdriva en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0