MVC

Allt såg bra ut även den gång och det är vi glada över. SF måttet var 33 och hjärtljuden 147 slag/min. Och vågen visar ca +5kg. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag hade för startvikt vid inskrivningen men efter mina beräkningar gick jag ner 7kg dom första 3-4 månader och nu har jag gått upp 5kg. Det är bara att tacka och ta emot att man inte går upp 20-25kg som vissa kan. Måste vara så jobbig och tänk sen i denna hettan. Pust!
 
Arvid ligger och sover nu och jag måste nog också ta en lur för mina ögon går i kors. Kan ju försöka vara lite pigg på jobbet ikväll. 
 
Nu till helgen ska vi hitta på massa roliga aktiviteter, ett besök till tosselilla lockar men jag kollade vädret i telefonen precis och där är det regn hela lördagen. Ja ja vi får se hur det blir. Nått skoj blir det.
 
Ha en bra torsdag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Vad roligt att han blev glad för kortet :) Vi får försöka att fixa ihop så vi kanske kan åka ihop nästa år :) Hade varit skoj!

Vad mysigt med tosselilla! Hoppas ni får skoj och trevligt :)

2012-07-26 @ 16:55:53
URL: http://www.kindvall.eu/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0