Måndag & 60 dagar

I lördags gick jag in i v32. Tycker tiden har stannat upp ett slag men hoppas givetvis att den sätts igång igen. Tänka sig 60 dagar kvar.

Helgen gick som vanligt i racerfart. I lördags hade vi svärföräldrarna och svägerskan på besök. Åt middag och barnen härjade som aldrig förr ;) Var helt slut i rutan när väl Arvid somnade efter 21. Lite uppe i varv antar jag. Och på söndagen kom en gammal klasskompis från Falun och hälsade på med sina två barn. Det var verkligen superkul. Det är ju inte varje dag men får besök från hemstaden:) vi åt lunch och barnen lekte. Efter 14.30 fick hon köra igen och då la vi en trött Arvid i vagnen och gick ner till Anne och Patrik som nyligen blivit husägare. Arvid somnade på två sekunder och det var riktigt skönt att komma ut på en promenad men det övergick snabbt till smärta. Helt plötsligt så får jag så ont i rumpa/rygg. Så nästa gång jag ska ut och gå lite längre så får jag inte glömma att ta med bältet. Hemvägen var likadan.

Det var verkligen kul att se deras nya hus och vad stort det var. Man får helt utan tvekan lust att flytta efter man besöker nya bostäder.
Vi får se hur framtiden blir.

Idag är vi lediga och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Upp och äta frukost är vad som gäller nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0