Glass i Åhus

Njuter med glass i stora lass i Åhus. Gott gott!
Mötte upp Kicki och Martin och barnen i Åhus för att äta lite glass. Lång lång kö var det men det får man räkna med när det var sånt skönt väder igår. Glass fick vi och mumsigt var det. Hann precis äta upp innan vi fick skynda oss iväg för att handla kvällens middag och sen vidare hem till Sandra och Thomas för att grilla med ett helt gäng vänner. Arvid var överlycklig att få hoppa i deras studsmatta. Nästa år kanske vi med köper en beror på var vi befinner oss då. 
 
Efter grillning och lek så gick vi hem och tog en välbehövlig dusch. Och sen satte jag mig i soffan och reste mig inte förrän det var dags att gå och lägga sig.
En lugn och trevlig avslutning på semestern. Och just nu har man ångest för i morgon är det dags igen. Har verkligen inte hunnit känt efter och gjort det jag hade tänkt göra under ledigheten. Får ta igen det sen i höst antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0