Fredag

Efter glukosbelastningen så kollade vi värderna på blodet/blodsockret och bs var normalt och låg på 5,4-5,6 men hb var lite lågt, 108. Men jag mår bra så jag tror jag kommer slippa ta järntabletter.

Ja denna semestern börjar snart ta slut. Och nog hade en vecka till suttit fint men den sparar jag till september istället. Det är också härligt att veta att Johan kommer vara hemma lite extra när skrutt har fötts så då gör det inte så mkt att han inte haft nån semester i sommar. Bättre blir det nästa år.

Har legat och dragit mig en stund och det är så skönt, börjar höra att Arvid med är vaken. Men han ligger och drar sig med tror jag :)
Ute verkar det var dåligt väder så vi får se vad vi hittar på idag. Ikeatrip hade ju aldrig varit fel :)
Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0