Fredag 13 e

Idag är jag verkligen inte på hugget :( Är så trött trots sovmorgon till 7. Arvid vaknade vid 03.30 av någon anledning men det gick bra att lägga honom igen. Han sover i stora sängen nu igen efter egen vilja. Och det är ju positivt. Än så länge har han sovit hela nätter med undantag inatt. * Längtar så tills lillskrutt är hos oss. Men jag är kanske inte riktigt mentalt förberedd för förlossningen och all smärta som det innebär. Ska nog läsa en bok som jag köpte innan Arvid föddes som handlar om förlossning/andning. Kanske det känns lite bättre efter det? * Gör mitt sista arbetspass för denna veckan ikväll och är sen ledig 3 dagar. Helgen bjuder på middagsbjudning och ett besök hos bekanta som nyligen har blivit husägare :) och förhoppningsvis ska jag komma nån vart med att tömma och fylla upp garderoben med babykläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0