Solig lördag!

Efter 10 gick vi ut en liten stund. Arvid ville dra vagnen själv en bit för det gillar han. Får absolut inte hjälpa honom :)
Det var riktigt skönt i solen och där det va lä. För den eviga blåsten kommer titt som tätt. Efter ett tag ville han åka vagn och jag la på en filt om honom och i hopp om att han kunde somna under promenaden. Det var nära ett tag men i samma stund mötte vi en granne som är så pratglad och då blev Arvid så glad över hennes lilla hund. Så då blev han pigg igen.
.
Iallafall så var promenaden skönt men en mössa och ett par långkalsonger hade det varit ännu bättre. När vi går längs med skogen som bilden visar så luktar det såå gott. Jag är uppvuxen med allt som har med natur att göra. Mina föräldrar älskar skog och man har hängt med sen man var ett par veckor gammal.
Lukten fick mig att längta hem! Ska spara semester och åka upp till Dalarna med Arvid till hösten. Kanske man blir med på älgjakten en dag?

Sitter i köket och bloggar, tända ljus är ett måste. Hade köpt julljus men glömde av dom i ett skåp så jag får bränna ner dom nu istället.

Nu blir det att göra lite måsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0