Trettondagen

Hade planerat in ett besök hos Bromölla möbler för att hämta vårt nya köksbord. Men jag hade helt glömt att vi skulle iväg och träffa vänner och fika hos dom. Snacka om att vara glömsk :( Men jag tror Johan och hans pappa fixar det i morgon under dagen då jag jobbar.

Efter besöket <3 i Önnestad körde vi raka vägen hem för att hämta våra köksstolar för ett kompispar ville ta över dom. Bra att dom kan komma till användning istället för att slängas. Och vi stannade och käkade pizza och hade en jättetrevlig kväll, det är inte helt fel att mysa med bebis heller!!!
Det var första gången vi var där och hälsade på och dom bodde jättefint. Stort badrum och vardagsrum. Garderoben i sovrummet var enormt! Vill med ha!!!

Sen blev jag frälst av alla doftljus som var tända där hemma. Luktade sååå gott. Så nu ska jag försöka skaffa ljus från partylite!

Nu säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0