Onsdag redan

Tänkte Arvid skulle få sova i vagn när det var dags för hans vila idag. Samtidigt så skulle jag få lite motion. Ville se hur lång tid det kan ta att gå upp till stackedala och tillbaka. Men det gick inte som jag ville. Arvid ville bara sitta upp och han gnällde mkt. Så han fick komma upp och gå lite men det varade i nån minut sen ville han bara upp i famnen så det var bara att gå hem igen.  Unge :)
Väl hemma så var han duktigt övertrött så det tog tid innan han somnade i sängen. Jaja ska prova en annan dag istället. Behöver komma ut på långpromenader.
Idag händer det inte så mycket jag ska typ tvätta, tvätta och tvätta.
Kan visa bordet i dagsljus. Förra bilden var inte så bra.

Ska testa och känna efter om det är bra placering av bordet. Vi har inte så stort i köket så det ska vara så bra som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad fint bord ni har köpt. Tycker det ser jättebra ut. Hoppas vi ses snart. Saknar ju er. Känner igen det där om inte sitta i vagnen och sova i den, vad är det? Hoppas allt är bra med er. Stor kram

2012-01-11 @ 20:25:16
Postat av: Johanna

Det är så vi har det :) jag går gärna med på promenad :) ca 20 min tog det för mig sist att gå från stackedala. Kram

2012-01-11 @ 23:27:51
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket Jenny! Vi är verkligen jättenöjda. Och Vi saknar er med!!! Det går för långt mellan gångerna. Kram

2012-01-12 @ 00:48:28
Postat av: Malin

Ja precis Johanna. Måste bestämma mig snart för jag vill ha upp kökslampan jag har köpt. Ska försöka komma ut på regelbundna promenader. Fläsket ska bort nu!

2012-01-12 @ 00:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0